pühapäev, 10. mai 2009

Rebaste pildid

Nii, minu IT-projekt sai lõpuks valmis! Vaja see vaid veel klassis ette kanda.
Arvan, et albumi link sobiks just siia, sest ma usun, et me kasutame seda blogi vähemalt kaheteistkümnenda klassi lõpuni ning siis on hea vaadata, millised me rebasekestena olime:) Pilte ei hakanud siia panema seetõttu, et Picasast saab neid vaadata ka slideshowna, võib-olla on nii mugavam.

Fotod asuvad siin!

Mihkel paneb need pildid ilmselt ka klassi koduleheküljele üles, kuid pisut hiljem, kuna kodulehekülg on veel valmimas.

Sellest kogust on kenasti näha, kellel meie klassis on suu pidevalt naerul, kes on pigem üksihoidja või kes on hoopistükkis uhke. Loomulikult ei puudu me klassist ka rahaboss!
Loodan, et Te, mu kallid klassikaaslased, jääte või jäite enda piltidega rahule.
Otsustasin pildid jätta siiski mustvalgeks, sest see tekitab just sellise nii-öelda vana aja tunde, eriti, kui sellele kogule heita pilk kümne aasta pärast. Muidugi, et asi veel nostalgilisem tunduks, oleks võinud töödelda pildid kriimuliseks ning ehk isegi katkisteks, et nad paistaksid väga vanad välja, et arvan, et nad on kenad ka nii:)

Kuigi 2011. aasta lennu klassist on käinud läbi nii mõnigi üsna särav isiksus, loodan ma, et meie praegune koosseis ka lõpetab kaheteistkümnenda!

(Nojah, sõnakordused käivad minuga kaasas igal pool, kui hetkel ei suutnud ma ka sõnale "lootma" mingit sünonüümi välja nuputada.)



Head piltide vaatamist Teile!

0 kommentaari: